وبلاگ

باربری بهشهر به مشهد [☎️09119094729]

اسباب‌کشی یا انتقال اثاثیه منزل یا وسایل دفترکار از یک مکان به مکان دیگر  از جمله کارهای سخت و طاقت‌فرسا به شمار می‌رود. معمولاً بیشتر مردم برای انتقال اثاثیه منزل خود،  از خدمات شرکت‌های باربری و اسباب‌کشی حرفه‌ای استفاده می‌کنند که افراد ماهر و متخصصی را برای بسته‌بندی و جابجایی وسایل در اختیار دارند. امروزه شرکت‌های خدمات باربری مختلفی در سراسر ایران در حال فعالیت هستند که برای انتخاب بهترین از میان آن‌ها، باید به نکاتی مانند تجربه، نظرات مشتریان قبلی، کیفیت لوازم مورد استفاده برای بسته‌بندی اثاثیه، دقت در جابجایی، داشتن نیروهای ماهر و متخصص، داشتن تجهیزات و وسایل حمل‌ونقل مناسب، ارائه خدمات آنلاین و بیمه حمل‌ونقل توجه نمود.

اگر به دنبال ارسال بار یا اسباب‌کشی از بهشهر به مشهد هستید و نمی‌دانید کدام باربری را انتخاب کنید، شرکت باربری بهشهر بهترین گزینه برای شماست. برای ثبت سفارش ارسال بار از بهشهر به مشهد، می‌توانید به شماره‌های زیر به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرید:

09119094729
01132291583

باربری بهشهر یکی از تیم‌های خدماتی موفق در این حوزه است که خدمات با کیفیت با قیمت مناسب را به شهروندان و هموطنان عزیز ارائه می‌نماید. اگر ساکن بهشهر هستید و قصد نقل‌مکان به مشهد مقدس را دارید، می‌توانید به خدمات باربری بهشهر اعتماد نمایید و تمامی کارهای جابجایی را به این مجموعه با تجربه بسپارید.

خدمات باربری بهشهر به مشهد

  • بارگیری دقیق وسایل و اثاثیه منزل بدون کوچک‌ترین آسیب به آن‌ها
  • تمیز کردن وسایل خانه قبل از بسته‌بندی و جابجایی آن‌ها
  • بسته‌بندی اثاثیه و لوازم منزل با دقت و با استفاده از جعبه و کارتن باکیفیت و مناسب
  • ارائه خدمات آنلاین
  • ارائه بیمه حمل‌ونقل
  • بهره‌مندی از نیروهای ماهر و متخصص
  • برخورداری از تجهیزات و وسایل حمل‌ونقل مناسب و ایمن
  • عدم محدودیت در مسافت
  • جابجایی درون شهری، بین شهری و بین استانی
  • قیمت مناسب و عادلانه

تعهدات باربری بهشهر

باربری بهشهر با درنظر گرفتن حساسیت کار و تمامی جوانب آن و رعایت نکات ایمنی خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌نماید. مجموعه باربری بهشهر خود را متعهد به رعایت تمامی اصول و نکات لازم در بسته‌بندی ایمن اسباب و اثاثیه منزل، جابجایی مناسب آن‌ها با به‌کارگیری تجهیزات و تکنولوژی روز، بارگیری و تحویل به موقع با به‌کارگیری نیروهای توانمند و متخصص در این زمینه می‌داند. کوچک‌ترین سهل‌انگاری از سوی کارکنان این مجموعه که موجب آسیب به اسباب و اثاثیه در حین جابجایی گردد، از سوی باربری جبران شده و خسارت آن پرداخت می‌گردد. دقت، سرعت و کیفیت سه عنصر اصلی در ارائه خدمات باربری بهشهر بوده و تمام تلاش این مجموعه جلب رضایت مشتریان و هم‌وطنان عزیز است.

مزایای استفاده از خدمات اثاث‌کشی بهشهر به مشهد

  • صرفه‌جویی در وقت و انرژی: خدمات اثاث‌کشی بهشهر به مشهد با ارائه تمامی خدمات مرتبط با اثاث‌کشی منزل (بسته‌بندی، حمل‌ونقل، بارگیری، تحویل و جابجایی) باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود و نیازی نیست تا شما به دنبال وسایل بسته‌بندی مثل کارتن و موکت و … باشید.
  • حفاظت از اسباب و اثاثیه: باربری و حمل اثاث بهشهر به مشهد با ارائه بیمه و تضمین مخصوص بار این اطمینان را به شما می‌دهد تا از وسایل شما در حین بسته‌بندی، جابجایی و بارگیری حفاظت نماید و در صورت وقوع هر نوع آسیب به اسباب شما، خسارت آن از سوی بیمه پرداخت گردد.
  • استخدام رانندگان حرفه‌ای : باربری بهشهر رانندگان حرفه‌ای را در مجموعه خود استخدام نموده تا بتوانند در شرایط جاده‌ای مختلف و تحت هر شرایط آب و هوایی بار شما را سالم و سلامت در مقصد تحویل دهند.
  • بسته‌بندی حرفه‌ای لوازم منزل: شرکت‌ باربری و حمل اثاث بهشهر به مشهد از تجهیزات و وسایل مناسب جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه استفاده می‌کند. ابزار مورد استفاده برای بسته‌بندی توسط این شرکت باربری شامل کارتن‌های مقاوم و با کیفیت جهت جمع کردن اثاثیه، موکت به‌عنوان محافظ و پوشش اسباب آسیب‌پذیر، نایلون حبابدار برای بسته‌بندی لوازم شکستنی و فوم و ضربه‌گیر برای پوشش اطراف اسباب بزرگ‌تر مثل مبلمان و میز هستند که به‌صورت کاملاً حرفه‌ای توسط تیم مجرب باربری بهشهر انجام می‌گیرد.

قیمت باربری بهشهر به مشهد

یکی از معیارهای اصلی افراد در انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات باربری، قیمت و هزینه تمام‌شده آن است. باید در نظر داشته باشید که هزینه باربری تحت تأثیر عوامل مختلف می‌تواند متغیر باشد و صرفاً مسافت تعیین‌کننده قیمت باربری نیست.

قیمت باربری بهشهر به مشهد بر حسب نوع خدمات درخواستی شما می‌تواند تغییر نماید. در ادامه به چند مورد مهم از این عوامل اشاره شده است :

  • مسافت طی شده : اولین عامل که در تعیین قیمت باربری بهشهر به مشهد مدنظر قرار می‌گیرد، مسافت طی شده از مبدأ به مقصد است. بالطبع هرچه مسافت طولانی‌تر، هزینه جابجایی بیشتر خواهد بود.
  • تعداد طبقات محل مبدأ و مقصد : در خصوص منازلی که حالت ویلایی و تک واحدی دارند این موضوع قید نمی‌کند. اما با توجه به اینکه بیشتر خانه‌های امروزی به‌صورت برج و ساختمان‌های چند طبقه هستند، تعداد طبقات در محاسبه قیمت باربری دخیل است. اینکه یک وسیله سنگین مثل یخچال از طبقه 7 پایین آورده شود و یا از طبقه 1، و یا جابجایی از طریق راه‌پله انجام می‌شود یا آسانسور باربری، مسلماً از باب هزینه متفاوت خواهند بود. ازاین‌رو در محاسبه قیمت باربری بهشهر به مشهد این مورد مدنظر قرار داده می‌شود.
  • حجم اثاثیه و نوع بار : از دیگر عواملی که بر هزینه نهایی باربری لوازم منزل تأثیرگذار است، مربوط به نوع بار و حجم اثاثیه‌ای هست که توسط تیم باربری جابجا می‌شود. ممکن است حجم بالایی از لوازم منزل مربوط به مبلمان و بوفه و وسایل بسیار سنگین باشد که برای حمل آن‌ها نیاز به استفاده از برخی ابزارها و کمربندهای خاص و البته نیروی انسانی ماهر و متخصص است. در مقابل ممکن است تمامی اثاثیه در قالب جعبه بسته‌بندی شده باشند و جابجایی آن‌ها سختی زیادی ندارد. 
  • نوع خدمات جانبی : باربری بهشهر به مشهد در کنار خدمات اصلی خود که بارگیری، جابجایی و انتقال اسباب و اثاثیه به مقصد است، خدمات جانبی دیگری نیز ارائه می‌نماید. این خدمات شامل بسته‌بندی اثاثیه با کارتون، موکت و ضربه‌گیر، ارائه بیمه بار و تضمینات لازم و به‌کارگیری نیروهای متخصص برای جابجایی اسباب و لوازم سنگین  است که هر یک از آن‌ها می‌تواند باعث تغییر در قیمت اثاث‌کشی بهشهر به مشهد گردد.

علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد، عوامل دیگری همچون زمان انجام اسباب‌کشی (در روز عادی و کم ترافیک و یا روز تعطیل و در ساعت اوج ترافیک) ، نوع وسیله نقلیه انتخابی و … نیز در محاسبه قیمت باربری بهشهر به مشهد مدنظر گرفته می‌شوند.

به‌عنوان سخن پایانی، برای پیدا کردن یک شرکت باربری خوب، قبل از هر چیزی در خصوص نحوه ارائه خدمات و کیفیت کار آن تحقیق نمایید و از نظرات مشتریان قبلی در تصمیم‌گیری خود کمک بگیرید. در خصوص اعتبار شرکت، داشتن مجوزها و استانداردهای لازم برای انجام فعالیت‌های حمل‌ونقل، بیمه‌نامه‌ها و تضمینات و همچنین هزینه دریافتی آن اطمینان حاصل نمایید. باربری بهشهر به مشهد با برخورداری از تمامی این ویژگی‌ها به شما هم‌وطنان عزیز این اطمینان را می‌دهد تا خاطره خوبی از نقل‌مکان خود داشته باشید. این مجموعه به‌صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته آماره ارائه خدمات خود به شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید هم به‌صورت آنلاین از طریق سایت باربری بهشهر و هم از طریق تماس تلفنی اطلاعات لازم را دریافت نموده و از خدمات مجموعه بهره‌مند شوید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x