وبلاگ

باربری بهشهر به رشت [☎️09119094729]

مقدمه

نیاز انسان به جابجایی و تغییر مکان سابقه ای به بلندای تاریخ بشریت دارد. شرکت های باربری نیز بر همین اساس به وجود آمده اند. باربری بهشهر به رشت، در راستای همین هدف آماده است تا خدمات حمل بار و اثاثیه منزل و سازمان ها را به عهده بگیرد. اگر به خدماتی مانند حمل بار در بهشهر، جابجایی اسباب منزل و شرکت خود نیاز دارید، کافی است با کارشناسان این وب سایت در تماس باشید. این مجموعه با انواع خودروهای باری آماده است تا وسایل شما را به بهترین کیفیت به مقصد برساند. در این متن ضمن معرفی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه درباره هزینه جابجایی ها، بیمه باربری و دیگر موضوعات با شما گفتگو می کنیم.

شهر بهشهر

اجازه بدهید قبل از ورود به مبحث اصلی – باربری بهشهر- چند خطی درباره بهشهر که محل اسکان تابستانی شاه عباس صفوی بوده است، توضیحاتی ارائه بدهیم. بهشهر یکی از شهرهای استان مازندران است و قدمت آن به عهد ساسانی می رسد. نام دیگر این شهر تاریخی اشرف یا اشرف البلاد می باشد. زبان مردم این شهر مازنی است و از غرب به محلات هاشمی نژاد، گراییل محله و از شمال شرق به گلشهر محدود می شود. از شرق نیز این شهر به تالش محله مجاورت دارد.

هزینه باربری بهشهر به رشت

باربری بهشهر به رشت طبق نرخ اتحادیه قیمت های خود را تنظیم می کند. ضمن اینکه فعالیت های این گروه باربری از مجوزهای لازم نیز برخوردار است. قیمت باربری بهشهر به رشت بر مبنای عوامل مختلفی تعیین می شود. مسافت بین مبدا و مقصد یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار است. 

برای سفارش حمل اثاثیه و باربری بهشهر به رشت با شماره 09119094729 تماس بگیرید.

علاوه براین، نوع و حجم بار، نوع خودرویی که اقدام به جابجایی بار می کند، در تعیین قیمت ها نقش دارند. همچنین، ارائه خدمات اضافه نظیر بسته بندی کالا و تعداد کارگران در جابجایی قیمت ها تاثیر فراوانی دارند. ناگفته نماند، حمل وسایل سنگینی مانند یخچال فریزر ساید، پیانو، ماشین ظرفشویی و لباسشویی نیز اهرمی موثر در جابجایی قیمت ها می باشند. 

اثاث کشی بهشهر به رشت و دیگر خدمات

از دیگر خدمات ارائه شده باربری بهشهر، اثاث کشی منزل و شرکت ها می باشد. در این گروه شما شاهد ارائه انواع خدمات باربری کالا و اثاثیه از نوع سبک و سنگین هستید. فعالیت های مستمر و طولانی مدت پرسنلی که در اختیار این شرکت قرار گرفته اند، سلامت بار را در مراحل نقل و انتقال تضمین می کنند. در ضمن کارخانجات و سازمان های دولتی و غیر دولتی نیز می توانند برای جابجایی کالاها و محصولات خود از پتانسیل خوب این مجموعه بهره ببرند.

 قابل ذکر است، حمل اسباب خانه و شرکت ها به همراه تجهیزات مخصوص باربری مانند انواع ضربه گیرها، پتو و دیگر تجهیزات انجام می شود. تمامی پرسنل و کارگرانی که در این گروه فعالیت دارند، از نظر تعهد و اخلاق کاری مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده اند. سابقه کاری بالا، تجربه مفید در زمینه حمل کالا و وسایل مختلف از ویژگی های مهم کارگران باربری بهشهر می باشد. شما می توانید از توانایی و تجربه کارگران این مجموعه چه در مبدا و چه در مقصد استفاده کرده و سلامت بار خود را تضمین نمایید.

حمل اثاث بهشهر با چه خودروهایی انجام می شود؟

باربری بهشهر به رشت با انواع خودروهای باری انجام می شود. انتخاب نوع وسیله نقلیه مناسب اثاث کشی، یکی از عوامل مهم در نقل و انتقالات بار یا کالا به شمار می رود. این که بار با چه خودرویی باید جابجا شود، به بررسی کارشناس مربوطه بستگی دارد. یکی از خدماتی که توسط این گروه ارائه می شود، انجام مشاوره های لازم در راستای انتخاب نوع وسیله نقلیه می باشد. صاحب بار لازم است پیش از ثبت سفارش، رای و نظر کارشناسان مربوطه را جویا شود. ارائه مشاوره و راهنمایی، به صورت رایگان بوده و متضمن هیچ هزینه ای نیست.

چه عواملی در انتخاب نوع وسیله نقلیه برای حمل بار دخیل است؟

برای اینکه بار به سلامت از مبدا به مقصد برسد نیاز است مناسب ترین نوع خودرو را انتخاب کرد. کارشناسان باربری بهشهر به رشت، فاکتورهای متعددی را در این انتخاب دخیل می دانند. نوع بار، مسیر و جاده ای که برای رسیدن به مقصد انتخاب می شود، آب و هوا و تغییرات جوی و وزن بار از جمله این فاکتورهای مهم هستند.

 وزن بار می تواند به تنهایی ملاک انتخاب نوع خودرو باشد. هر خودرویی دارای توان ویژه ای برای جابجایی بار است که با معیار تناژ سنجیده می شود. خودروها دارای تناژهای متفاوتی هستند. همچنین، فصل و نوع آب و هوا نیز در انتخاب خودرو اهمیت دارند. مسلما در مناطق باران خیز استفاده از خاورهای مسقف ضرورت پیدا می کند. البته انتخاب خاور مسقف می تواند تحت تاثیر وزن بار نیز قرار گیرد.

نوع بار نیز ملاک مهمی در انتخاب باربری بهشهر به شمار می رود. بعضی از بارها مانند محصولات کارخانه ها نیازمند وسایل نقلیه خاصی هستند. اندازه و تناژ خودروی حمل بار نیز می تواند یکی دیگر از معیارهایی باشد که در هنگام انتخاب خودرو ملاک قرار می گیرد. خاور، خاور مسقف، نیسان، وانت بار، ایسوزو و … از جمله خودروهایی هستند که در این حوزه به کار می روند.

بیمه باربری بهشهر

باربری بهشهر به منظور اطمینان خاطر مشتریان خود بیمه رایگان باربری را در دستور کار خود قرار داده است. این بیمه، متناسب با وزن بار تعریف می شود و چنانچه از سقف مشخص عبور کند، صاحب بار باید بر مبلغ بیمه بیفزاید. برای آگاهی از جزییات بیمه رایگان باربری در بهشهر می توانید از کارشناسان این وب سایت کمک بگیرید. خوب است بدانید، این مجموعه از بارنامه حمل بار نیز برخوردار است. در تمامی سفرهای بین جاده ای بارنامه دولتی صادر می شود. با در اختیار داشتن بارنامه می توان هر روزه و در تمام شهرهای استان مازندران و گیلان بدون محدودیت سرویس ارائه داد.

 انواع خاور در باربری بهشهر به رشت

در باربری بهشهر، دست شما برای انتخاب سه نوع خاور باز است. خاورهای روبسته یا مسقف خودروهایی هستند که در دو مدل فلزی و چادری سرویس ارائه می دهند. این  نوع خاور مناسب اثاث کشی منزل و ادارات می باشد. خاور روباز که به آن خاور چوبی نیز می گویند، برای جابجایی محصولات زراعی و باغی مورد استفاده قرار می گیرد. سومین نوع خاور نیز خاور کفی بغل دار است که به راحتی می توان درب خاور را از بغل باز کرد و اقدام به چیدن بار یا اثاث کرد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x